یکی دیگر از خدمات محبوب نزد بانوان کاشت ناخن است. کاشت ناخن شیراز توسط ناخن کارهای حرفه ای و با تجربه ای انجام می شود که زیبایی دستان خانم ها را دو چندان می کند. لازم به ذکر است این روزها زیبا سازی ناخن فقط ویژه بانوان نیست و آقایان نیز تمایل به دریافت خدمات ناخن به خصوص مانیکور و پدیکور دارند. در ادامه شما را با خدمات کاشت ناخن در شیراز و همچنین هزینه های مربوط به کاشت ناخن در شیراز بیشتر آشنا می کنیم. تا بتوانید بهترین ناخن کار شیراز را پیدا کنید و خدمات مورد نیازتان را دریافت نمایید.

انواع کاشت ناخن را بیشتر بشناسید

داشتن ناخن های بلند و مرتب، زیبایی بیشتری به دستان شما می بخشد. اما کاشت ناخن در شیراز به روش ها مختلفی انجام می شود که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین و مناسب ترین روش کاشت ناخن را انتخاب نمایید. در ادامه روش های کاشت ناخن را به شما معرفی می کنیم.

کاشت ناخن با تیپ

در این روش کاشت ناخن از ساختاری هم شکل ناخن های طبیعی که به آن تیپ می گویند استفاده می شود. ناخن کار بر روی تیپ مواد کاشت ناخن می زند تا ناخن ها استحکام بهتری پیدا کنند. تیپ ناخن در واقع همان ناخن مصنوعی است که بر روی ناخن چسبانده می شود تا طول عمر ناخن های شما را افزایش دهد.

کاشت ناخن با فرمر

در این روش کاشت ناخن دیگر خبری از تیپ نمی باشد در کاشت ناخن فرمر مواد کاشت ناخن به صورت مستقیم و با استفاده از فرچه مخصوص بر روی ناخن گذاشته می شود. در کاشت ناخن باید بعد از مانیکور ناخن حتما باید از مواد ضد قارچ استفاده نمایید تا به ناخن هایتان آسیب وارد نشود.

هزینه کاشت ناخن در شیراز
هزینه کاشت ناخن در شیراز چقدر است؟

کاشت ناخن پودری

متداول ترین روش کاشت ناخن شیراز در واقع کاشت ناخن پودری است. بانوان زیادی تمایل دارند ناخن های آن ها به روش پودری مستحکم شود. در این روش از مواد کامپوزیت اکریلیک برای کاشت استفاده می شود. جالب است بدانید که کاشت ناخن پودری ارزان قیمت ترین روش و البته راحت ترین روش کاشت ناخن می باشد. ناخن کار در هنگام کاشت ناخن پودری باید سرعت عمل و مهارت بالایی داشته باشد تا بتواند کار کاشت ناخن شما را با ظرافت تمام انجام دهد.

کاشت ناخن با ژل

ژل از دیگر موادی است که ناخن کارها با استفاده از آن کاشت ناخن انجام می دهند. یکی از مزایای کاشت ناخن با ژل این است که در این روش دیگر نیازی به لیکوئید نمی باشد. مواد کاشت ناخن حالت ژلی داشته که با استفاده از قلمو مخصوص کاشت ناخن بر روی ناخن های طبیعی قرار داده می شود. در نهایت با استفاده از دستگاه UV که حاوی اشعه ماورا بنفش می باشد، این ژل سفت و محکم می شود.

کاشت ناخن با فایبرگلاس

این روش کاشت ناخن را ممکن است شما با نام های کاشت ناخن فیبر، کاشت ناخن ابریشمی یا کاشت ناخن سیلکی هم شنیده باشید. این روش کاشت ناخن در شیراز از محبوبیت کمتری برخوردار است. این روش جزو ساده ترین روش های کاشت ناخن می باشد. در این روش از یک اسپری مخصوص روی ناخن اسپری می شود تا ناخن ها مستحکم تر شوند.

بکاشت ناخن در شیراز
بهترین ناخن کار برای کاشت ناخن در شیراز

کاشت ناخن به روش بی بی بومر

کاشت ناخن بی بی بومر جزو ترندترین مدل های کاشت ناخن شیراز است که خانم های زیادی تمایل به استفاده از آن دارند. در این روش از دو رنگ پودر و یا ژل در کنار یکدیگر استفاده می شود. جالبی این روش آن است که دیگر نیازی به استفاده از لاک و یا ژلیش نخواهید داشت.

مطالب مرتبط: کوتاهی مو در شیراز

10 مدل کاشت ناخن

در بالا با روش های کاشت ناخن شیراز آشنا شدید در این قسمت می خواهیم شما را با مدل های متنوع کاشت ناخن بیشتر آشنا کنیم.

  1. کاشت ناخن گرد
  2. کاشت ناخن مربع
  3. کاشت ناخن بالرین یا گلدونی
  4. کاشت ناخن بیضی یا بادامی
  5. کاشت ناخن نوک تیز
  6. کاشت ناخن ژورنالی
  7. کاشت ناخن ماتیکی
  8. کاشت ناخن نچرال
  9. کاشت ناخن فرنچ
  10. کاشت میندال یا زاویه دار

به عنوان دختری که عاشق ناخن های زیباست به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از تمامی مدل های کاشت ناخن در شیراز استفاده نمایید. خود را محدود به یک مدل نکنید و به زندگی خود تنوع دهید.

کاشت ناخن در شیراز
عوامل موثر در قیمت کاشت ناخن در شیراز

قیمت کاشت ناخن در شیراز

قیمت کاشت ناخن در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در هزینه کاشت ناخن در شیراز می توان به نوع مواد استفاده شده در کاشت و میزان تخصص و مهارت ناخن کار و … اشاره داشت. همچنین هزینه ترمیم کاشت ناخن شیراز نیز متفاوت می باشد. اما به طور کلی هزینه کاشت ناخن میانگین بین 180 هزار تومان تا 400 هزار تومان می باشد. که ناخن کار شما با توجه به میزان تخصص و تجربه کاری و از همه مهم تر با توجه به موادی که برای کاشت ناخن استفاده می کند قیمت نهایی را اعلام می کند.

عوارض کاشت ناخن چیست؟

به طور کلی کاشت ناخن عارضه ای ندارد. اما این موضوع تا زمانی صدق می کند که ناخن کار شما مهارت و تخصص کافی برای این کار را داشته باشد. اگر مواد استفاده شده تاریخ مصرف گذشته باشد یا از مواد با برند مرغوب استفاده نشود یا حتی از مواد ضد قارچ استفاده نشود قطعا با مشکل جدی روبرو می شوید. حتی ممکن است ناخن های شما آسیب ببیند و قارچ بزند. بنابراین برای اینکه اندکی کمتر هزینه کنید ناخن های زیبای خود را به دست افراد بی تجربه نسپارید. حتما از ناخن کارهای حرفه ای و متخصص کمک بگیرید. ترمیم و زمان ترمیم ناخن هایتان را نیز هرگز فراموش نکنید!

آخرین سخن درباره کاشت ناخن در شیراز

ناخن کارها و آرایشگاه های زیادی وجود دارند که کار کاشت ناخن انجام می دهند. اما در هنگام انتخاب ناخن کار حتما نمونه کارهای قبلی ناخن کار را مشاهده نمایید و نظرات مشتریان قبلی را بشنوید یا کامنت های مشتریان را بخوانید. این موضوع مهم به شما در انتخاب ناخن کار جهت کاشت ناخن در شیراز کمک می کند.

5/5 - (1 امتیاز)