کربن تراپی در شیراز

کربن تراپی یا کربن درمانی چیست و برای درمان چه مواردی از کربن تراپی در شیراز استفاده می شود؟ کربن تراپی برای کدام قسمت از بدن مفید می باشد؟ هزینه کربن تراپی در شیراز چقدر است؟ بهترین مراکز کربن تراپی شیراز کدامند؟ آیا کربن تراپی برای شخص خطرناک است؟ بهترین کربن تراپی در شیراز کدام است؟ و بسیار سوالات دیگر در مورد نحوه انجام کربن تراپی در شیراز که با هم به همه آن ها پاسخ می دهیم. در صورتی که شما نیز می خواهید کار کربن تراپی در شیراز را انجام دهید مطالعه این مقاله می تواند بسیار کمک کننده باشد.

کربن تراپی یا کربن درمانی چیست؟

کربن تراپی یا کربن درمانی (مخفف CDT ) که با نام لایه برداری نرم هم خوانده می شود در واقع راهی برای پاکسازی پوست می باشد. این روش درمانی مناسب افرادی است که از بیماری هایی مانند سلولیت، ترک های عمیق پوستی و سیاهی اطراف چشم رنج می برند.

در صورتی که شما نیز به دنبال راه حلی برای درمان سریع و ماندگار پوست خود هستید ما به شما کربن تراپی در شیراز را پیشنهاد می کنیم. جالب است بدانید که تاثیر کربن تراپی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده می باشد. این روش درمانی به افرادی پیشنهاد می شود که پوست آن ها چرب است یا پوست آن ها دارای جوش های سرسیاه، منافذ باز پوست، آکنه و تیرگی پوست می باشند.

فواید کربن تراپی چیست؟

روش کار کربن تراپی در واقع به این صورت است که دی اکسید کربن به لایه های زیرین پوست شما تزریق می شود. در چنین شرایطی پوست شروع به جبران افزایش دی اکسید کربن می کند. از جمله مزایایی که با کربن تراپی در شیراز به دست می آورید می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. حذف سلولیت ها
  2. کاهش ریزش مو موضعی
  3. حذف حلقه های تیره زیر چشم
  4. کاهش یا از بین بردن ترک های پوستی

آیا کربن تراپی عوارضی دارد؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت اگر روش انجام کربن تراپی شیراز به درستی انجام شود خیر خطری متوجه شما نخواهد بود. کربن تراپی روشی بی خطر و بدون عوارض جانبی است. تنها عارضه ای که می توان برای کربن تراپی عنوان کرد کبودی بعد از تزریق است.

آیا کربن تراپی عوارضی دارد؟

لازم به ذکر است که کبودی تنها در ناحیه بازوها و پاها ممکن است پیش بیاید. به خاطر داشته باشید اگر جزو افرادی هستید که برای کم کردن چربی کربن تراپی انجام می دهید به مدت 24 ساعت تماس با آب برای شما ممنوع می باشد.

کربن تراپی برای کدام قسمت از بدن مفید می باشد؟

یکی از پر تکرارترین سوالات این است که روش درمانی کربن تراپی بیشتر برای چه قسمتی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟ در پاسخ باید گفت کربن تراپی را می توان بر پلک ها، گردن، صورت، بازو ها، باسن، شکم، و پاها استفاده نمایید. اما اگر تزریق را در ناحیه پاها و بازوها انجام دهید ممکن است شاهده مقداری کبودی در این نواحی از بدن باشید که جای نگرانی نیست.

پیشنهاد نویسنده : فیشال صورت در شیراز

بهترین مراکز کربن تراپی شیراز کدامند؟

تعداد مراکزی که کربن تراپی انجام می دهند بسیار زیاد است. برای اینکه بتوانید این روش درمانی را با خیال راحت در بهترین مکان و توسط پزشک متخصص انجام دهید حتما این موارد را در نظر داشته باشید:

  1. نمونه کارهای قبل و بعد مراجعین قبلی را مشاهده نمایید.
  2. نظر مراجعین قبلی را حتما بپرسید و از میزان رضایت یا عدم رضایت آن ها آگاه شوید.
  3. نوع موادی که پزشک مورد استفاده قرار می دهد را حتما بپرسید و نوع برند و تاریخ مواد را مورد بررسی قرار دهید.
  4. مدرک پزشکی متخصص باید در مرکز درمانی قابل مشاهده باشد. شخصی که وظیفه تزریق را بر عهده دارد نباید فردی به جز پزشک مربوطه باشد. بارها در کلینیک ها دیده شده که افراد غیر متخصص بدون نظارت پزشک عملیات تزریق را انجام می دهند که بسیار خطرناک است.

هزینه کربن تراپی در شیراز چقدر است؟

هزینه و قیمت کربن تراپی به عوامل متعددی بستگی دارد. برای اینکه بتوانید از هزینه دقیق کربن تراپی شیراز مطلع شوید پیشنهاد می کنیم حتما از پزشک خود مشاوره بگیرید. اما به طور کلی عواملی همچون تعداد جلسات مورد نیاز، محل تزریق، میزان تبحر و تخصص پزشک معالج و موارد مشابه بر روی قیمت گذاری کربن تراپی در شیراز موثر می باشد. کربن تراپی معمولا از جلسه ای یک میلیون تومان شروع می شود.

مراقبت های بعد از انجام کربن تراپی در شیراز:

برای اینکه بتوانید از نتیجه نهایی درمان رضایت داشته باشید باید یک سری نکات را حتما در نظر داشته باشید و مراقبت هایی را انجام دهید. از جمله مراقبت های بعد از کربن تراپی در شیراز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بهتر است به مدت ۷۲ ساعت بعد از انجام کربن درمانی در معرض آفتاب قرار نگیرید.
  • بهتر است در طول دوره درمان از حرکت یا ماساژ محل تحت درمان خودداری نمایید.
  • در صورتی که تورم مشاهده کردید بهتر است به صورت رو به بالا یا طاق باز بخوابید.
  • به مدت ۲۴ ساعت از فعالیت های سنگین مانند ورزش های سنگین بپرهیزید.
  • در صورت مشاهده تورم می توانید از کمپرس سرد استفاده نمایید.
  • از مصرف مشروبات الکلی و مصرف بی رویه نمک بپرهیزید. زیرا این موارد موجب تورم بیش از حد می شود.

آخرین سخن برای انجام کربن درمانی

کربن درمانی یک روش درمانی و زیبایی است که به سرعت و بعد از جراحی نتیجه آن قابل مشاهده می باشد. اما این روش درمانی تهاجمی است پس در صورتی که روش های تهاجمی را دوست ندارید بهتر است به سراغ سایر روش های درمانی بروید.

کربن تراپی روش جدیدی نیست و سال ها پیش از آن استفاده میشده است اما تا به امروز مورد تایید بوده و بسیار پرطرفدار بوده است. در صورتی که در گذشته از این روش درمانی استفاده کرده اید یا می خواهید به تازگی آن را تجربه کنید خوشحال می شویم سوالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان گذارید.

5/5 - (1 امتیاز)