مانیکور شیراز
مانیکور شیراز

اگر می خواهید ناخن های زیبایی داشته باشید مانیکور شیراز (به انگلیسی: Manicure ) بهترین گزینه است. مانیکور ناخن در واقع روشی برای مراقبت از ناخن برای زیبایی ناخن های دست است. مانیکور شیراز شامل مراحل مختلفی می شود. از جمله مراحل مانیکور می توان به کوتاه کردن ناخن ها، سوهان کشیدن، شکل دادن به ناخن های دست، گرفتن پوست های اضافی و در نهایت تمیز کردن کوتیکول ناخن و در صورت تمایل زدن لاک یا ژلیش ناخن می باشد.
در ادامه با بوکسیت همراه باشید

مانیکور خوب در شیراز را بشناسید

برای انجام مانیکور باید به متخصص و فردی با تجربه مراجعه کنید. انتخاب ناخن کار خوب برای نتیجه نهایی مانیکور خوب در شیراز بسیار تاثیر گذار است. به عنوان مثال در صورتی که ناخن کار خوبی را انتخاب نکنید قطعا به گوشت اطراف ناخن و ناخن های شما آسیب جدی وارد می شود. پس در انتخاب مانیکور کار دقت داشته باشید.

برای داشتن مانیکور خوب موارد زیر را در نظر داشته باشید:

مانیکور خوب مانیکوری است که ناخن های شما را زیبا کند، گوشت های اضافه ناخن شما را بگیرد و به طور کلی ظرافت بیشتری به ناخن های شما ببخشد.

  • در صورتی که مانیکور کار شما با تجربه باشد قطعا به مسائل بهداشتی اهمیت می دهد.
  • مجوز کار مانیکوریست قطعا در در معرض دید مراجعین می باشد.
  • در صورتی که مجوز کار ناخن کار را ندیدید به سالن آرایشگاه و کیفیت کار شک کنید و فورا از آرایشگاه خارج شوید.
  • سالن های حرفه ای که کار مانیکور را انجام می دهند از استون های خالص برای پاک کردن لاک ناخن استفاده‌ نمی کنند. خوب است بدانید که استون های ارزان قیمت به صدف ناخن های شما آسیب جدی وارد می کنند.
  • مانیکور کارهای بی تجربه از سوهان های نامرغوب و بسیار زبر استفاده می کنند. شاید دلیل این کارشان سرعت بخشیدن به کار باشد اما این سوهان ها آسیب های جدی به ناخن های شما می زند. در نتیجه صدف ناخن شما را ساییده و خراب می کند.

با انجام مانیکور است که ناخن های شما جان دوباره به خود می گیرند. پس این نعمت و زیبایی را از ناخن های دست خود دریغ نکنید. یک مانیکوریست خوب و حرفه ای کار مانیکور شما را با نگهداری خوب از ناخن شروع می کند و با استفاده از یک محصول مراقبت از ناخن تمام می کند. برای داشتن ناخن های جذاب مانیکور شیراز را امتحان کنید.

بهترین مانیکور در شیراز کجاست؟

بهترین مانیکور در شیراز کجاست؟ تعداد مانیکور شیراز بسیار زیاد است. از این رو پیدا کردن یک مانیکوریست با تجربه و حرفه ای کار دشواری است. اما نگران نباشید ما شما را در انتخاب مانیکور کار راهنمایی می کنیم.

برای اینکه بتوانید بهترین مانیکوریست را انتخاب کنید قبل از هر چیز به نمونه کارهای او نگاهی بیندازید. اگر پیج اینستاگرام دارد حتما مدل ها متفاوت آن ها را مورد بررسی قرار دهید. تصاویر قبل و بعد کارهای آن ها را مشاهده نمایید. نظر مشتریان قبلی را بپرسید. حتما سعی کنید مانیکوریستی را انتخاب کنید که از نظر مکانی به شما نزدیک باشد تا بتوانید در هزینه زمانی رفت و آمد خود صرفه جویی کنید.

فواید انجام مانیکور شیراز چیست؟

مانیکور دست یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای زیبایی ناخن های دست است. مرتب و تمیز بودن ناخن‌ ها تاثیر به سزایی در سلامت و زیبایی دستان شما دارد. امروزه کاشت ناخن بسیار رواج پیدا کرده است. برخی از افراد به دنبال روشی برای افزایش زیبایی ناخن‌ ها هستند این گونه افراد تمایلی به کاشت ناخن ندارند. در چنین مواردی است که مانیکور به کمک شما می آید و شما می توانید با یک مانیکور ساده زیبایی و ظرافت ناخن های خود را نظاره کنید. ضمن اینکه هزینه های مربوط به مانیکور شیراز بسیار کمتر از کاشت ناخن می باشد.

قیمت مانیکور ناخن در شیراز

قیمت مانیکور ناخن در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به نوع دستگاه و ابزارهایی که مورد استفاده قرار می گیرد اشاره داشت. قطعا زمانی که مانیکوریست هزینه زیادی بابت ابزارهای خود داشته باشد پس قیمت مانیکور بیشتری را دریافت می کند. از دیگر موارد تاثیر گذار می توان به میزان تبحر و تخصص مانیکوریست اشاره داشت.

زمانی که مانیکور کار شما تازه کار باشد قطعا برای اوایل کار و جذب مشتری و از همه مهمتری کار های تمرینی هزینه مانیکور کمتری را دریافت می کند. بنابراین برای کمی ارزان تر هزینه کردن سلامت و زیبایی ناخن های خود را به خطر نیندازید. قیمت مانیکور شیراز معمولا از صد هزار تومان شروع می شود و با توجه به تبحر و تخصص مانیکوریست این قیمت متغیر می باشد.

آشنایی با انواع مانیکور ناخن در شیراز

مانیکور به روش های مختلفی انجام می شود. از جمله روش مانیکور شیراز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

آشنایی با مانیکور خیس

مانیکور خیس( مانیکور مرطوب) یکی از روش های جذاب مانیکور است. در مانیکور خیس دستان شما قبل از هر چیز درون آب گرم ماساژ داده می شود. در مدت انجام مانیکور خیس و حتی بعد از آن نیز، دستان شما درون آب قرار می‌ گیرد تا طراوت و زیبایی را به پوست شما هدیه دهد. نکته مهم در مانیکور به روش خیس رعایت نکات بهداشتی می باشد. زیرا در صورت عدم رعایت این مورد مهم ممکن است باعث ایجاد قارچ ناخن در دستان شما شود.

آشنایی با مانیکور خشک

همانطور که از نام این مدل مانیکور مشخص است در مانیکور خشک دیگر نیاز به آب یا پارافین نخواهید داشت. در روش مانیکور خشک مواردی همچون اصلاح فرم ناخن، برداشتن پوست اضافی اطراف صدف ناخن، سوهان کشی ناخن ها و … انجام می‌شود. در صورتی که شما نیز دارای پوست خشک و ناخن های شکننده ای می باشید پس ما به شما مانیکور خشک را پیشنهاد می دهیم.

آشنایی با مانیکور روسی

در مانیکور به روش روسی از سوهان برقی و دستگاه مناسب برای انجام برداشتن کوتیکول های اطراف ناخن استفاده می‌ شود. در روش مانیکور روسی به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل استفاده از دستگاه سوهان‌ برقی، باید این کار را به افراد متخصص و ناخن‌ کاران حرفه‌ ای بسپارید. به دلیل تماس مستقیم سر سوهان با ناخن طبیعی، توصیه ما به شما این است که از انواع سر سوهان شنی برای مانیکور روسی استفاده کنید.

Rate this post