اکستنشن مو چیست؟ بهترین روش اکستنشن مو شیراز کدام است؟ بهترین مرکز اکستنشن در شیراز کجاست؟ اکستنشن مو با موی طبیعی و موی مصنوعی به چه صورت و هزینه این عمل زیبایی چقدر است؟ در این مقاله می خواهیم پاسخ تمام سوالات شما در مورد اکستنشن مو در شیراز را بدهیم با ما ما همراه باشید تا بهترین تجربه از زیبایی و اکستنشن مو را داشته باشید.

اکستنشن مو چیست؟

یکی از مشکلاتی که مانزیبایی بانوان شده است ریزش مو می باشد که روش های درمانی زیادی برای آن وجود دارد. یکی از بهترین، سریعترین و البته موثرترین روش های درمانی اکستنشن مو است. اکستنشن مو در شیراز بسیار پرطرفدار می باشد زیرا این روش سریعترین راه درمان و برطرف کردن مشکلات ریزش مو می باشد. اما نحوه انجام اکستنشن مو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پس برای انجام این عمل زیبایی حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

 

اکستنشن مو در شیراز

اکستنشن مو چه مزایایی دارد؟

اکستنشن مو که برای بر طرف کردن مشکلات کم حجم بودن مو و یا ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد مزایای زیادی دارد از جمله مزایای اکستنشن مو در شیراز می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • شاداب و باطراوت شدن موها
  • تقویت بافت مو از نظر چربی موها
  • پدید آمدن موهای درخشان و براق
  • صاف شدن مو از بین رفتن موهای وز
  • شانه کردن راحت تر موها

بهترین مرکز اکستنشن مو در شیراز کدام است؟

برای اینکه بتوانید بهترین اکستنشن مو در شیراز را تجربه کنید باید یک سری تحقیقات و بررسی های خوبی در این زمینه داشته باشید. تا بتوانید در نهایت بهترین مرکز اکستنشن مو در شیراز را پیدا کنید. قبل از هر چیز نمونه کارهای اکستنشن کار مو را از نزدیک مشاهده کنید. نظر و کامنت هایی که مشتریان قبلی از نتیجه کار گرفته اند را به خوبی مورد مطالعه قرار دهید.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین اکستنشن مو برای هر شخصی متفاوت است. آرایشگر باید توانایی شناخت و انتخاب اکستنشن موی مناسب برای شما را داشته باشد. به همین دلیل است که می گوییم بهترین و مناسب ترین اکستنشن مو برای هر شخصی متفاوت می باشد.

بهترین اکستنشن کار مو در شیراز معمولا از دستگاه های جدید و مواد باکیفیت و درجه یک برای اکستنشن موی شما استفاده می کند تا در نهایت رضایت شما را جلب کند. فرد مورد نظر باید در زمینه اکستنشن مو به طور کامل آموزش های لازم را دیده باشد.

 

اکستنشن مو چه مزایایی دارد؟

بنابراین در صورتی که می خواهید اکستنشن مو در شیراز انجام دهید، حتما به یک مرکز تخصصی و حرفه ای که لاین مخصوصی برای اکستنشن مو دارد کمک بگیرید. از اکستنشن کار حرفه ای برای ارائه این خدمات استفاده کنید. زیرا یک اکستنشن مو خوب و حرفه ای می تواند زیبایی موها را چند برابر  کند، همچنین می تواند سلامت موهای طبیعی شما را تضمین کند.

آشنایی با انواع روش های اکستنشن مو در شیراز

پیش از اینکه اقدام به اکستنشن مو شیراز نمایید بهتر است با انواع روش های اکستنشن مو بیشتر آشنا شوید تا بتوانید با توجه به نوع موهای خود بهترین و مناسب ترین روش اکستنشن را انتخاب نمایید:

اولین روش اکستنشن مو گرم

در اکستنشن مو گرم از وسایل و پنسی های گرم استفاده می شود و موهای جدید با استفاده از ابزارهای گرم به موهای طبیعی اضافه می گردد.

دومین روش اکستنشن مو موقت

اکستنشن موقت مو در شیراز نیز بسیار متداول و پرطرفدار است. همانطور که از نام اکستنشن موقت مو مشخص است به راحتی قابل اتصال و قابل جدا شدن است. در این روش از کلیپس های مخصوص و چسب استفاده می شود و موهای بافته شده و آماده به موهای طبیعی متصل می شود.

مطالب مرتبط: کراتینه مو در شیراز

سومین روش اکستنشن مو نیمه دائمی

سومین روش اکستنشن به روش نیمه دائمی است. در این روش دسته های کوچکی از مو را با استفاده از چسب به موهای فرد می چسبانند و فرد می تواند به مدت طولانی از زیبایی موهای خود لذت ببرد.

چهارمین روش اکستنشن مو دائمی

اما گران ترین روش اکستنشن، اکستنشن دائمی مو می باشد. طول عمر این مدل اکستنشن حدود 6 ماه می باشد. با توجه به دوام بیشتر و مواد به کار رفته در آن، این روش گران ترین روش اکستنشن مو می باشد.

نکات مهمی که قبل و بعد از انجام اکستنشن مو باید انجام دهید:

اگر می خواهید یک کار زیبایی تمام عیار داشته باشید پس باید یک سری نکات را رعایت کنید تا هم نتیجه بهتری دریافت نمایید و هم اینکه از ماندگاری بیشتری بهره مند شوید. با رعایت نکات زیر بهترین اکستنشن مو در شیراز را داشته باشید.

  1. قبل از شروع به کار اکستنشن مو، موهای خود را به طور کامل و با دقت تمیز کنید.
  2. از آرایشگر خود بخواهید حتما از چسب های مخصوص اکستنشن مو استفاده کند و رعایت بهداشت نیز فراموش نشود.
  3. اگر می خواهید از تار موهای طبیعی استفاده کنید پیش از شروع حتما موهای طبیعی را شسته و به طور کامل ضد عفونی کنید.

پس از انجام اکستنشن مو نیز باید مواردی را رعایت نمایید:

  1. بعد از اینکه کار اکستنشن شما به پایان رسید نباید سریعا موهای خود را بشویید باید صبر کنید تا مواد استفاده شده به طور کامل خشک شود.
  2. برای شانه کردن و نظافت حتما از برس و شانه های مخصوص استفاده نمایید. همچنین موها را از پایین شانه بزنید.
  3. اگر موهای اضافه شده با رنگ موی شما مطابقت ندارد پیشنهاد می کنیم حتما موهای خود را نزد یم آرایشگر ماهر رنگ کنید.

هزینه اکستنشن مو شیراز چقدر است؟

هزینه اکستنشن مو در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به تعداد شاخه های استفاده شده، مواد مورد نیاز، روش انجام کار اکستنشن مو و … اشاره داشت. که با توجه به میزان کار قیمت اکستنشن مو در شیراز مشخص می شود. اما معمولا قیمت اکستنشن بر اساس تعداد تار موها و طبیعی یا مصنوعی بودن موهای اضافه شده تعیین می شود.

برای اینکه بتوانید بهترین اکستنشن مو را برای خود داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از یک متخصص با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. کمتر نگران هزینه های مالی باشید و بیشتر به کیفیت و روش انجام کار توجه داشته باشید.

Rate this post