بهترین دستگاه RF در شیراز

دستگاه RF در شیراز چه کاربردهایی دارد؟ چه مراکزی خدمات RF در شیراز ارائه می دهند؟ هزینه آر اف در شیراز چقدر است و این هزینه به چه عواملی بستگی دارد؟ بهترین دستگاه RF شیراز چه خصوصیاتی دارد و چگونه می توان آن را تشخیص داد؟ آیا می توان با استفاده از دستگاه آر اف به سایز و وزن مورد علاقه خود رسید؟ RF صورت به چه افرادی توصیه می شود؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد دریافت خدمات RF و دستگاه RF در شیراز که به تمامی آن ها در همین مقاله پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

دستگاه RF در شیراز چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه RF یکی از دستگاه های زیبایی در شیراز محسوب می شود. این دستگاه را هم می توان برای زیبایی صورت و هم برای زیبایی بدن مورد استفاده قرار داد. دستگاه RF با تولید کلاژن سازی برای پوست می تواند جوانسازی پوست شما را نیز تضمین کند. برای اینکه بتوانید نحوه عملکرد این دستگاه را بهتر و بیشتر درک کنید ما دستگاه آر اف را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

رادیو فرکانسی (RF) به عنوان یگ روش درمانی جهت برطرف کردن چین و چروک پوست مورد استفاده قرار گرفته است. تغییراتی که در کلاژن سازی پوست و بهبود و ترمیم بافت پوست با استفاده از دستگاه RF در شیراز بر هیچکس پوشیده نیست.

ویژگی های دستگاه RF :

  • رفع شلی پوست
  • رفع تیرگی پوست
  • بهبود چین‌ و چروک و خطوط صورت
  • جوان‌سازی پوست
  • از بین بردن اسکار آکنه
  • رفع منافذ باز پوست
  • بازسازی بافت پوست
  • رفع چروک های اطراف چشم
  • درمان ترک‌های سطحی پوستی
  • درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی

دستگاه RF چگونه کار می کند؟

دستگاه پرطرفدار RF از طریق ایجاد حرارت در سطح زیرین پوست کلاژن سازی پوست را بهبود می بخشد. فرکانس رادیویی که ایجاد می شود باعث می شود نوعی انرژی ساخته شود که به صورت فرکانس یا طول موج بر روی پوست صورت یا بدن فرد متقاضی تاثیر مثبتی گذارد. نحوه استفاده از این دستگاه از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. طول موجی که توسط دستگاه RF تولید می شود در سفت کردن پوست حدود 100 میلیون بار از نور مرئی آهسته تر می باشد.

هزینه RF در شیراز چقدر است؟

در صورتی که شما نیز تمایل دارید از خدمات آر اف استفاده نمایید قطعا در مورد هزینه های متفاوتی که متصدیان آر اف عنوان می کنند سوالی دارید. خوب است بدانید عوامل زیادی هستند که بر هزینه RF در شیراز تاثیر مستقیمی دارند. از جمله این عوامل عبارتند از:

  1. کلینیک یا مرکز درمانی که شما انتخاب نموده اید.
  2. میزان تخصص پزشک مربوطه و در نتیجه میزان دستمزدی که پزشک با توجه به مهارتی که دارد دریافت می کند.
  3. تعداد جلسات درمان دستگاه RF در شیراز که با توجه به نوع مشکل پوستی تعیین شما می‌ شود.
  4. بخشی از بدن که می خواهید تحت درمان قرار گیرد. همچنین مدت زمانی که پزشک باید برای درمان و رفع مشکلات پوستی شما در این ناحیه ای از بدن شما صرف کند موجب متغیر شدن هزینه درمان می‌ شود.
  5. نوع دستگاه و قدرت دستگاه RF برای درمان نیز اهمیت دارد و از عوامل تعیین کننده در قیمت آر اف محسوب می‌ شود.

برای رزرو و مشاهده قیمت‌های  کلینیک زیبایی مه آرا شیراز​ که یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات RF میباشد روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت خدمات RF در شیراز به چه افرادی توصیه می شود؟

این روش درمانی یک روش درمان برای از بین بردن چین و چروک و کمک به کلاژن سازی پوست است. این روش درمان برای زن و مرد و در هر سنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد و منعی ندارد. افرادی که دچار افتادگی پوست شده اند یا شاهد شیارهای عمیق پوستی بر روی صورت و بدن خود هستند نیز می توانند از RF بهره مند شوند. استفاده از دستگاه RF در شیراز بسیار محبوب است. دلیل آن هم درمان و بدون  درد بودن آن می باشد. همچنین هزینه های این روش درمانی بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد. اما این روش برای همه مناسب نیست.

استفاده از دستگاه RF به چه کسانی توصیه نمی شود؟

به طور کلی از دستگاه آر اف هرکسی می تواند استفاده کند و منعی ندارد. به جز در برخی موارد نادر که با شما می گوییم:

  • افرادی که قلبشان با باطری کار می‌ کند.
  • افرادی که در ناحیه درمان دارای صفحات فلزی و یا پین هستند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری‌ های حاد قلبی و بیماری‌ های بافت همبند هستند.
  • زنان باردار و شیرده نباید از این روش درمانی استفاده کنند.
5/5 - (2 امتیاز)