لیزر فرکشنال در شیراز

لیزر CO2 ( سی اُ دو ) فرکشنال چیست؟ لیزر CO2 فرکشنال برای چه درمان‌ های پوستی مناسب می باشد؟ هزینه انجام لیزر co2 فرکشنال در شیراز چقدر است؟ و بر چه اساس محاسبه می شود؟ بهترین مراکز انجام لیزر co2 فرکشنال در شیراز کدامند؟ حداکثر تعداد جلسات نیاز به دریافت خدمات با لیزر فرکشنال چقدر می باشد؟ لیزر فرکشنال را بیشتر برای چه نواح پوستی مورد استفاده قرار می دهند؟ توصیه ­های پزشکی بعد از انجام لیزر فرکشنال چیست؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد این مدل لیزر CO2 که در ادامه به تمامی آن ها در همین مقاله پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

لیزر co2 فرکشنال چیست؟

لیزر co2 فرکشنال (لیزر فرکشنال) یکی دیگر از روش های جوانسازی و زیبایی پوست است. این دستگاه با قدرت بالایی که دارد می تواند چین و چروک های عمیق پوستی را برطرف کرده و زیبایی و جوانی را به پوست شما هدیه کند. تاثیر سریع این دستگاه باعث شده است که کلینیک های زیادی استفاده از این دستگاه را به مراجعین خود توصیه کنند.

لیزرهای CO2 fractional با لایه برداری عمیق پوستی جان دوباره به پوست شما می بخشند. با ایجاد حرارت نسبتا بالایی که این دستگاه دارد عملیات کلاژن سازی پوست شما را نیز تقویت می کند. پس در صورتی که می خواهید با چین چروک پوست خود به همراه لک های عمیق و سطحی پوستی خداحاقظی کنید قطعا پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال در شیراز می باشد.

موارد استفاده از لیزر CO2 فرکشنال چیست؟

تقریبا در بیشتر موارد زیبایی و پاکسازی پوست می توان از این دستگاه قدرتمند استفاده کرد. که در ادامه تنها به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • لیفت صورت و همچنین سفت تر شدن لایه های زیرین و رویی پوستی
  • از بین برنده ترک های بدن مانند استرچ مارک در بدن
  • از بین برنده جای هر گونه لک از جمله اسکار و جای زخم آکنه
  • توانایی بالا در برطرف کردن آکنه های کیستی
  • نابود کننده خطوط و چین و چروک های سطحی پوستی
  • لایه‌ برداری عمیق پوست و کمک به جوان‌ سازی و کلاژن سازی پوست
  • برطرف کننده هرگونه زائده پوستی ناشی از آفتاب سوختگی
  • بهترین روش برای روشن کردن پوست صورت و روزنه سازی پوست
  • توانایی بسیار بالا در لیفت پوست گردن، برطرف کننده غبغب، برطرف کننده خط خنده یا همان خطوط کنار بینی و همچنین کاهش چروک‌ های اطراف لب

این موارد تنها بخشی از کاربردهای فراوان این دستگاه را نشان می دهد. به همین دلیل است که استفاده از لیزر co2 فرکشنال در شیراز تا این حد محبوب شده است.

پیشنهاد نویسنده: لیزر کیوسوییچ در شیراز

هزینه لیزر co2 فرکشنال در شیراز چقدر است؟

شاید این سوال جزو اولین سوالات در مورد خدمات لیزر فرکشنال باشد. اینکه هزینه لیزر CO2 فرکشنال در شیراز چقدر است و این هزینه به چه عواملی بستگی دارد؟ لیزر فرکشنال پرطرفدار را برای موارد مختلفی می توان مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال شما می توانید از این دستگاه برای جوانسازی پوست حود یا درمان جوش و آکنه استفاده کنید.

هزینه لیزر co2 فرکشنال در شیراز چقدر است؟

اما لازم است بدانید که هزینه نوع خدماتی که دریافت می کنید و تعداد جلسات انجام لیزر متفاوت می باشد. هر چقدر چروک های پوستی شما و یا لک و آکنه شما عمیق تر باشد قطعا هزینه ای که باید پرداخت نمایید نیز بیشتر است. بنابراین برای دریافت دقیق قیمت حتما از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید. تا ضمن دریافت مشاوره از هزینه های تقریبی نیز مطلع شوید.

هزینه های دریافت خدمات لیزر co2 فرکشنال به عواملی همچون طول دوره درمان، میزان جدی بودن مشکل پوستی، قسمتی از بدن که نیاز به درمان دارد و موارد مشابه در هزینه های مربوط به لیزر سی اُ دو فرکشنال تاثر گذار می باشد.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال

لیزر co2 فرکشنال در شیراز طرفداران زیادی دارد که در ادامه مزایای و معایب استفاده از این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای دستگاه لیزر co2 فرکشنال

از جمله مزایای استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • قیمت بسیار مقرون به صرفه درمان
  • تاثیر پذیری بالا و دوره درمان پایین است.
  • درمان بدون درد و بدون خون ریزی می باشد.
  • افزایش قابل توجه کلاژن سازی پوست
  • توانایی در لایه‌ برداری و همچنین تحریک‌ پذیری پوست
  • کاهش چشم گیر چین و چروک های سطحی وعمقی و برطرف کردن افتادگی پوست

عوارض دستگاه لیزر co2 فرکشنال

هر کدام از دستگاه های زیبایی که استفاده می شود علاوه بر مزایا، عوارضی را هم با خود به همراه دارد. این دستگاه پرطرفدار نیز خالی از عارضه نیست.

به طور کلی دستگاه لیزر co2 فرکشنال عارضه جدی با خود به همراه ندارد. بیشتر عوارض از جمله قرمزی پوست و تورم پوستی دائمی نبوده و به هیچ عنوان نگران کننده نخواهد بود. با این حال پس از انجام لیزر قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می ماند. اما تمامی این نشانه هایی که عنوان کردیم نشان دهنده عملکرد صحیح لیزر co2 فرکشنال می باشد. تمامی این عوارض به مرور و حداکثر ظرف مدت دو هفته به طور کامل برطرف می شود.

آخرین سخن درباره دریافت خدمات لیزر co2 فرکشنال در شیراز

تعداد مراکزی که خدمات لیزر co2 فرکشنال در شیراز را ارائه می دهند بسیار زیاد است. قطعا هر کدام قیمت های متفاوتی به شما می گویند. اما به خاطر داشته باشید که در هنگام دریافت خدمات به نوع دستگاه و کاربلد بودن متصدی دستگاه بیشتر توجه داشته باشید. همیشه قیمت ملاک مناسبی برای ارزیابی نیست بهتر است کیفیت کار را نیز در نظر داشته باشید.

در پایان از شما می خواهیم در صورتی که قبلا از خدمات لیزر co2 فرکشنال در شیراز استفاده کرده باشید؛ یا به تازگی می خواهید این کار را انجام دهید چالش ها و سوالات و همچنین تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک گذارید.

5/5 - (3 امتیاز)