مزوتراپی در شیراز

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟ چه افرادی نیاز به انجام مزوتراپی در شیراز دارند؟ انجام مزوتراپی چه مزایا و چه معایبی با خود به همراه دارد؟ کدام مرکز را برای انجام مزوتراپی شیراز انتخاب کنیم که از نتیجه نهایی آن رضایت داشته باشیم؟ هزینه انجام مزوتراپی در شیراز چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد انجام مزوتراپی در شیراز که پاسخ همه آن ها را در همین مقاله می خوانیم.

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

مزوتراپی یکی از موثرترین و بهترین روش های برطرف کردن کم آبی پوست و ریزش مو در دنیای محسوب می شود. با استفاده از مزوتراپی شما می توانید چین و چروک ها عمیق پوستی خود را بهبود ببخشید. جالب است بدانید مزوتراپی در شیراز با استفاده از تزریق به لایه زیرین پوست منتقل می شود. همچنین لازم به ذکر است با انجام مزوتراپی در شیراز شما لایه میانی پوست را درمان می کنید. یعنی یک قدم به بهبود پوست خود نزدیک تر و عمیق تر می شوید. پس می توانید تاثیر آن را زودتر به چشم خود ببینید.

مزوتراپی با توجه به خاصیت و قدرت درمانی سریعی که دارد توانسته است جزو محبوب ترین روش های زیبایی پوست و مو محسوب شود. در این روش درمانی مواد مربوطه با استفاده از سوزن های باریک و کوتاهی که دارد به لایه زیرین پوست تزریق می شود.

مزوتراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

از جمله مزایای مزوتراپی :

از جمله مزایای که این روش زیبایی محبوب دارد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. بدون نیاز به جراحی و روشی کم تهاجمی نسبت به سایر روش های درمانی
  2. بدون درد و همچنین بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  3. هزینه ای مقرون به صرفه نسبت به نتیجه ای که دریافت می کنید
  4. دوره درمان و ریکاوری کوتاه مدت و بدون نیاز به بستری شدن

چه افرادی نیاز به انجام مزوتراپی در شیراز دارند؟

انجام مزوتراپی به تمامی افرادی که از ریزش مو و یا مشکلاتی پوستی رنج می برند توصیه می شود. از جمله مادرانی که به تازگی فارغ شده اند و با مشکل ریزش مو مواجه شده اند. یا در صورتی که ریزش موی سکه ای را تجربه کرده اید این روش درمانی برای شما موثر خواهد بود. یا اگر سرعت رشد موی شما کند است باز هم مزوتراپی به کمک شما می آید و سرعت رشد موهای شما را افزایش می دهد. پس تحت هر شرایطی مزوتراپی می تواند به کمک شما بیاید و زیبایی را به شما هدیه دهد.

بهترین مرکز انجام مزوتراپی در شیراز کدام است؟

تعداد مراکزی که مزوتراپی انجام می دهند بسیار زیاد است. اما انتخاب بهترین مرکز از میان این مراکز به راستی کار دشواری است. نگران نباشید ما در بوکسیت به شما کمک می کنیم که بتوانید بهترین مرکز مزوتراپی در شیراز را انتخاب و به آن مراجعه نمایید.

یک مرکز مزوتراپی خوب در شیراز باید حداقل موارد زیر را در لیست خدمات خود داشته باشد:

  • دارای مجوز رسمی از مراکز درمانی باشد.
  • دارای محیطی تمیز و آرام باشد.
  • دارای کادر درمانی آموزش دیده و متخصص باشد.
  • باید بتوانید از نمونه کارهای قبل و بعد مرکز دیدن نمایید و سپس اقدام به دریافت خدمات مزوتراپی نمایید.

مطالب پیشنهادی: فیشال صورت در شیراز

انجام مزوتراپی به چه افرادی توصیه نمی شود؟

در بالا اشاره کردیم که مزوتراپی بهترین روش درمانی برای مشکلات پوست و مو می باشد. اما هر کسی نمی تواند از این روش درمانی استفاده کند. اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از مزوتراپی را دریافت نمایید پس ما به این افراد انجام مزوتراپی در شیراز  را توصیه نمی کنیم.

هزینه مزوتراپی در شیراز چقدر است؟

مزوتراپی بر روی مردان بالای 40 سال و زنان بالای 60 دیگر جوابگو نیست. یا بهتر است بگوییم به خوبی جواب نمی دهد.  افرادی که به صورت ژنتیکی از جنس موی خوبی برخوردار نیستند. یا حتی زنان باردار نیز نمی توانند از مزوتراپی استفاده نمایند. افرادی که از بیماری های خاص مانند هپاتیت، ایدز و … رنج می برند نیز مزوتراپی توصیه نمی شود.

هزینه مزوتراپی در شیراز چقدر است؟

هزینه مزوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به مواد استفاده شده در مزوتراپی، طول و مدت درمان، تعداد جلسات مورد نیاز جهت درمان، محل تزریق و موارد مشابه دیگر که تاثیر مستقیمی بر روی هزینه مزوتراپی در شیراز دارد. اما به طور کلی هزینه مزوتراپی در شیراز از 500 هزار تومان شروع می شود و نسبت به سختی و دوره درمان بیشتر و بیشتر می شود.

برای رزرو و مشاهده قیمت‌های  کلینیک زیبایی مه آرا شیراز  که یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات مزوتراپی میباشد روی دکمه زیر کلیک کنید

 

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی چیست؟

انجام مزوتراپی توسط فردی متخصص اولین قدم برای انجام مزوتراپی است. اما بعد از اینکه مزوتراپی را انجام دادید باید مراقبت های بعدی را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید از نتیجه نهایی آن خرسند شوید.

از جمله مراقبت های بعد مزوتراپی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

به مدت 24 ساعت بعد از انجام مزوتراپی نباید از مواد آرایشی مو و یا حالت دهنده مو استفاده نمایید.

به مدت سه روز بعد از انجام مزوتراپی به حمام نروید و بعد از آن موهای خود را تنها با آب سرد یا ولرم بشویید. این امر به شما کمک می کند تا از التهاب و قرمزی سر خود جلوگیری کنید.

در صورتی که بر روی سر خود برآمدگی هایی را مشاهده کردید به این معناست که شما به مواد استفاده شده در مزوتراپی حساسیت داشته اید. در چنین مواردی بهتر است هر چه سریعتر با کلینیک درمانی خود تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید.

آخرین سخن درباره انجام مزوتراپی در شیراز

انجام مزوتراپی برای از بین بردن لک پوستی، جای آکنه، از بین بردن چین و چروک و … توصیه می شود. همچنین برای درمان ریزش و یا کم رشد بودن موی سر نیز بسیار موثر است. اما برای همه افراد به یک اندازه موثر نیست. اگر می خواهید میزان تاثیرگذاری مزوتراپی را بدانید به شما توصیه می کنیم یک بار دیگر مقاله را مطالعه نمایید یا از مشاوره کلینیک استفاده نمایید. با در نظر گرفتن مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی در شیراز میزان ماندگاری آن را افزایش دهید و از نتیجه نهایی آن بهره مند شوید.

در صورتی که از خدمات مزوتراپی پیش از این استفاده نموده اید خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)