میکرونیدلینگ چیست و به چه افرادی توصیه می  شود؟ هزینه میکرونیدلینگ در شیراز چقدر است؟ آیا انجام روزانه میکرونیدلینگ صورت در شیراز توصیه می شود؟ در زمان انجام میکرو برای پوست صورت از چه موادی استفاده می شود؟ بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شیراز کجاست؟ بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز کیست؟ آیا برای انجام میکرو نیاز به دکتر متخصص میکرونیدلینگ در شیراز داریم؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد نحوه انجام میکرو که به همه آن ها در همین مقاله پاسخ می دهیم.

کاربرد میکرونیدلینگ چیست؟

داشتن پوستی شاداب، با طراوت، جوان و بدون لک آرزوی همه افراد است. میکرونیدلینگ در شیراز بهترین و البته موثرترین روش برای جوانسازی پوست است. در واقع میکرو روشی برای زیبایی پوست است. در روش میکرونیدلینگ در شیراز با استفاده از دستگاه میکرو منافذ بسیار ریزی بر روی پوست صورت شما ایجاد می شود. با سرعت معینی که توسط اپراتور دستگاه میکرو قابل تنظیم می باشد این منافذ ایجاد شده و مواد مورد نیاز به عمق پوست وارد می شود.

هر چقدر عمق نفوذ پذیری بیشتر باشد قطعا نتیجه نهایی بهتر خواهد بود. مواد استفاده شده در این دستگاه جادویی می تواند شامل روشن کننده، ضد جوش، ضد لک، ضد پیری، از بین برنده جای جوش، جوانسازی پوست، آبرسان و … باشد. که با توجه به نیاز پوست، متخصص پوست مشخص می کند پوست شما به چه موادی نیاز دارد.

9 مورد از مهمترین مزایای میکرونیدلینگ پوست:

  1. درمان جوش، جای جوش و آکنه که افراد زیادی درگیر آن هستند.
  2. بر طرف کننده چین و چروک سطحی پوست و همچنین جوانسازی پوست و کاهش عمق چروک های عمیق پوستی
  3. کاهش میزان ترک های ناشی از حاملگی، چاقی، لاغری ناگهانی بدن و …
  4. تحریک کننده پوست در جهت تولید کلاژن و کمک به جوانسازی هر چه بهتر پوست
  5. بازسازی پوست و از بین بردن جای زخم، لکه های پوستی و همچون آفتاب سوختگی
  6. میکرونیدلینگ در شیراز برخلاف لیزر برای هر پوستی با هر رنگی قابل استفاده و موثر می باشد.
  7. کمک به روشن کردن پوست از طریق از بین بردن لایه های مرده پوست و نفوذ بی نظیر مواد به عمق پوست
  8. میکرونیدلینگ را می توان برای نقاط حساس پوست مانند بینی، گردن، دور چشم و … نیز استفاده کرد.
  9. هزینه میکرونیدلینگ در مقابل هزینه های مربوط به لیزر بسیار کمتر است در صورتی که به همان میزان بازدهی دارد.

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز چقدر است؟

هزینه میکرونیدلینگ در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان قطعی پوست که با توجه به میزان آسیب دیدگی پوست تعیین می شود. موادی که بر روی پوست شما استفاده می شود که برای درمان چه مشکلی از پوست شما می باشد نیز موثر است.

بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز
بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز

به همین دلیل نمی توان قیمت قطعی و مشخصی را برای انجام میکرونیدلینگ شیراز مطرح کرد. اما با قطعیت می توان گفت هزینه ای که بابت میکرونیدلینگ در شیراز پرداخت می نمایید بسیار کمتر از سایر روش های عمل زیبایی همچون لیزر می باشد.

مطالب مرتبط: کراتینه مو در شیراز

چه افرادی نیاز به میکرونیدلینگ صورت در شیراز دارند؟

تمامی افراد بالای 25 سال نیاز به میکرونیدلینگ دارند. به عنوان مثال برای آبرسانی عمیق پوست به میکرونیدلینگ در شیراز نیاز خواهند داشت. اما برخی افراد نیاز درمانی به انجام میکرو دارند از جمله:

  • افراد دارای لکه های سطحی و عمیق پوستی
  • افراد دارای جوش و آکنه های سطحی و عمیق
  • افراد دارای لکه های جای جوش که معمولا به سختی از بین می رود.
  • افراد دارای پوست صورت خشک که نیاز به آبرسانی عمیق پوستی دارند.
  • افرادی که شاهد چین و چروک پوست عمیق و یا سطحی پوست خود هستند.

در صورتی که تمایل به انجام میکرونیلیدنگ در شیراز دارید بهتر است پیش از هر اقدامی نظر متخصص پوست را بدانید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه بتوانید بهترین مرکز میکرو را پیدا کنید و کار میکرونیدلینگ در شیراز را انجام دهید این مواد را در نظر داشته باشید.

  • قبل از هر چیز مجوز مرکز را بررسی کنید. داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت الزامی است. اگر قرار باشد در بهترین مرکز میکرونیدلینگ شیراز کار خود را انجام دهید پس باید مرکز زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت داشته باشد.
  • داشتن تخصص  و مهارت جهت انجام میکرونیدلینگ شیراز الزامی است. بنابراین زمان مراجعه حتما مدرک متخصصین را مورد بررسی قرار دهید.
  • بهترین مرکز میکرونیدلینگ در شیراز باید دارای فضا، مکان و تجهیزات بهداشتی لازم باشد. مراجعین باید بتوانند با خیال آسوده مراحل زیبایی خود را انجام دهند.

بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز کیست؟

افراد زیادی هستند که در حوزه زیبایی فعالیت می کنند. برخی از آرایشگران بدون داشتن تجربه، تخصص و مهارت کافی شروع به میکرونیدلینگ در شیراز می کنند که این امر موجب آسیب رساندن به پوست کلاینت ها می شود. برای اینکه با چنین مشکلاتی مواجه نشوید حتما از متخصص هر زمینه ای کمک بگیرید.

برای انتخاب بهترین متخصص میکرونیدلینگ در شیراز حتما به مدرک، تخصص، مهارت، سابقه کاری و نحوه مشاوره دادن متخصص توجه داشته باشید. تا در نهایت بتوانید بهترین نتیجه را از انجام میکرونیدلینگ داشته باشید.

برای انجام میکرو به دکتر متخصص میکرونیدلینگ در شیراز نیازی هست؟

یکی از سوالات پر تکرار افراد قبل از مراجعه به متخصص میکرو همین است. که آیا حتما باید به متخصص میکرونیدلینگ در شیراز مراجعه کنند؟ در پاسخ باید گفت بله. اگر می خواهید کاری که انجام می دهید نتیجه بخش باشد و از نتیجه نهایی کار خود رضایت داشته باشیدپس باید یک متخصص کار بلد کار شما را انجام دهد.

برای اینکه کمتر هزینه کنید سلامت پوست خود را به خطر نیندازید. زیرا کار میکرو با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود که اگر توسط متخصص انجام نشود آسیب های جدی به پوست و حتی چشمان شما وارد می شود. پس قبل از هر چیز متخصص میکرونیدلینگ را بشناسید و در نهایت زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)