کاشت مژه در شیراز

یکی از موثرترین روش ها برای زیباتر کردن چشم استفاده از کاشت مژه است. کاشت مژه در شیراز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این روش زیبایی بی خطرترین و بی زیان ترین روش زیبایی چشم است. زمانی که شما مژه های بلندتر، پرپشت تر و مشکی تری داشته باشید بی شک چشمان شما نیز درشت تر و زیباتر خواهد بود. اگر درباره کاشت مژه دائمی در شیراز اطلاعات کافی ندارید ما در همین مقاله شما را با روش های مختلف کاشت مژه دائمی در شیراز و کاشت مژه موقت بیشتر آشنا می کنیم و پاسخ تمام سوالات شما را می دهیم.

کاشت مژه در شیراز به چه صورت؟

به طور کلی منظور از کاشت مژه در واقع اضافه کردن مژه های مصنوعی و یا طبیعی به مژه های شماست. کاشت مژه به روش ها مختلفی در شیراز انجام می شود. یکی از روش های کاشت مژه شیراز، کاشت دائمی مژه و دیگری کاشت مژه موقت می باشد. هر دوی این روش ها در شیراز انجام می شود. اگر نمی دانید کدام روش کاشت مژه در شیراز را انجام دهید ما به شما مزایا و معایب و توضیحات لازم را می دهیم تا شما بتوانید راحت تر انتخاب کنید که کدام روش کاشت مژه مناسب شماست.

مزایای کاشت مژه دائمی در شیراز
مزایای کاشت مژه دائمی در شیراز

کاشت مژه دائمی در شیراز

کاشت مژه دائمی در شیراز در واقع بهترین روشی است که برای پرپشت و زیباتر نشان دادن مژه های مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی کاشت مژه برای پوشش دهی مژه های ریخته شده بر اثر بیماری، سوختگی و یا مادرزادی بسیار کاربرد دارد. کاشت مژه طبیعی حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در کاشت مژه طبیعی در شیراز پزشک مربوطه از موهای طبیعی خود فرد استفاده می کند و همانند کاشت مو به پشت پلک شما پیوند می زند.

خوب است بدانید که کاشت مژه طبیعی همان کاشت مژه دائمی در شیراز است که حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود. هر دوی این اصطلاحات برای همان کاشت مژه مورد استفاده قرار می گیرند.

در این روش کاشت مژه پزشک معالج از موهای بدن فرد درخواست دهنده استفاده می کند زیرا شباهت زیادی با مژه های فرد دارد. پس برای طبیعی تر جلوه دادن نتیجه نهایی کار و همچنین داشتن پیوندی مناسب تر از این روش استفاده می شود. در روش کاشت مژه طبیعی، مژه های فرد تا پایان عمر باقی خواهد ماند و رشد می کند.

نحوه انجام کاشت مژه مصنوعی
نحوه انجام کاشت مژه مصنوعی

نحوه انجام کاشت مژه طبیعی در شیراز چگونه است؟

اگر گمان می کنید که جراحی مژه راحت است سخت در اشتباه هستید. در صورتی که جراح شما حرفه ای و کاربلد نباشد یا تحصیلات اکادمیک لازم را نداشته باشد ممکن به چشمان شما آسیب برساند پس در انتخاب پزشک دقت داشته باشید.

  1. ابتدا موهایی از بدن شما که شباهت بیشتری به مدل مژه های شما دارد انتخاب می شود.
  2. بعد از انتخاب مو برای مژه های هر چشم شما حداقل از 50 فولیکول استفاده می شود.
  3. بعد از آن برش بسیار طریفی در پشت پلک بالا و پلک پایین شما زده می شود و مژه های برداشت شده به بدن شما پیوند زده می شود.
  4. وجود ورم و کبودی در زمان کاشت مژه دائمی امری طبیعی است و با گذشت چند روز فرد بهبودی کامل پیدا می کند.
  5. مژه های کاشته شده توسط پزشک به صورت طبیعی رشد می کنند. اما ممکن است روند رشد آن ها از مژه های طبیعی شما بیشتر باشد پس باید به صورت مرتب کوتاه و هماهنگ با مژه های شما باشند تا زیبایی بیشتری داشته باشید.

نکته مهم: کاشت مژه طبیعی در شیراز با بیهوشی موضعی و به مدت 2 تا 3 ساعت انجام می شود.

هزینه کاشت مژه طبیعی چقدر است؟

قیمت کاشت مژه دائم در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. که با توجه به آن ها قیمت گذاری و قیمت نهایی اعلام می شود. عواملی همچون وضعیت فعلی مژه ها، تعداد مژه های کاشته شده، میزان تبحر و حرفه ای بودن پزشک و … مهمترین عوامل در قیمت کاشت مژه دائمی در شیراز هستند. به همین دلیل بنابر نوع فرد قیمت متفاوتی اعلام می شود.

کاشت مژه مصنوعی در شیراز

از دیگر روش های کاشت مژه در شیراز می توان به کاشت مژه مصنوعی در شیراز اشاره داشت. در این روش کاشت مژه، مژه های مصنوعی به صورت تار تار بر روی مژه های طبیعی شما چسبانده می شود. استفاده از چسب مخصوص می تواند در نتیجه نهایی کار، میزان ماندگاری، ریختن یا مقاومت مژه های طبیعی فرد و … تاثیر گذار باشد. پس یکی از عوامل مهم که در ماندگاری مژه تاثیر دارد همین چسب استفاده شده در کاشت مژه است.

ماندگاری کاشت مژه مصنوعی در شیراز حدود دو تا سه هفته تخمین زده شده است. به طور معمول و برای طبیعی تر دیده شدن کار برای هر چشم از 40 تا 60 تار مژه برای هر چشم استفاده می شود. همچنین جالب است بدانید که جنس مژه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد می تواند از موی انسان، سمور، اسب، ابریشم و … باشد. پیشنهاد ما استفاده از موی انسان در این روش کاشت مژه در شیراز است. زیرا شما نمی توانید از سلامت موی حیوانات اطمینان داشته باشید. همچنین تعداد افرادی که به موی حیوانات حساسیت نشان داده اند بسیار بالاست.

هزینه کاشت مژه مصنوعی در شیراز چقدر است؟

همانطور که گفته شد کاشت مژه در شیراز بسیار طرفدار دارد. اما شاید روش کاشت مژه طبیعی مقرون به صرفه نباشد که ما به شما کاشت مژه مصنوعی را پیشنهاد می کنیم.

کاشت مژه مصنوعی ارزان تر از کاشت مژه دائمی در شیراز  است. اما شما باید به صورت دوره ای که سه هفته است کاشت مژه خود را تمدید نمایید. از جمله عوامل موثر در هزینه کاشت مژه مصنوعی می توان به نوع موی استفاده شده، مواد یا چسب استفاده شده، تعداد تار مژه های استفاده شده و … اشاره داشت. لازم به ذکر است که میزان تبحر آرایشگر در کاشت مژه مصنوعی از دیگر عوامل موثر در قیمت کاشت مژه در شیراز است.

5/5 - (1 امتیاز)