بهترین مراکز هایفوتراپی در شیراز

هایفو چیست و چه افرادی نیاز به هایفو تراپی دارند؟ قیمت هایفو در شیراز چقدر است و نحوه قیمت گذاری به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا با انجام هایفو و لاغری در شیراز آشنایی دارید؟ هایفو صورت در شیراز چه تاثیری بر روی زیبایی و جوانسازی فرد دارد؟ انجام هایفو به چه کسانی توصیه می شود و برای چه کسانی مناسب نیست؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد هایفو و هایفوتراپی در شیراز که به همگی آن ها در همین مقاله پاسخ می دهیم و در نهایت نیز بهترین مراکز هایفو تراپی در شیراز را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

هایفو چیست؟

هایفوتراپی یا هایفو (HIFU) مخفف عبارت «High Intensity Focused Ultrasound» در واقع معجزه جوانسازی و لیفت صورت و بدن شما می باشد. هایفوتراپی صورت و یا هایفو بدن با استفاده از دستگاه هایفو انجام می شود. در هایفو از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ ای را از روی پوست که در زیر لایه‌ ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و آن را احیا می کنند. هایفوتراپی در واقع مؤثرترین و مدرن‌ ترین تکنیک عمل لیفت و جوانسازی صورت به روش غیر جراحی و غیر تهاجمی می‌ باشد. جالب است بدانید که  مکانیسم عملکرد هایفو امواج صوتی اولتراسوند ساده می باشد.

مطالب مرتبط: انجام مزوتراپی در شیراز

قیمت هایفو در شیراز چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است پیش بیاید این است که قیمت هایفو تراپی در شیراز چقدر است و نحوه قیمت گذاری انجام هایفو به چه عواملی بستگی دارد؟ نوع دستگاهی که عملیات هایفو با استفاده از آن انجام می شود تاثیر زیادی در قیمت هایفو در شیراز دارد. شرکت‌ ها و برند های زیادی ساخت دستگاه‌ های هایفوتراپی را انجام داده اند. بسته به میزان دقت، سرعت، قدرت و انعطاف‌ پذیری که هر دستگاه از خود نشان می دهد تاثیر انجام هایفو نیز مشخص می شود. دستگاه های هایفو تراپی نیز قیمت‌ های گوناگون دارند.

قیمت هایفو در شیراز چقدر است؟
قیمت هایفو در شیراز چقدر است؟

هایفوتراپی را برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. به همین دلیل هزینه هایفوتراپی نیز با توجه به محل استفاده از دستگاه و مدت زمان استفاده، متفاوت می باشد. برای این که بتوانید درک بهتری از قیمت‌ هایفو در شیراز داشته باشید، در مورد هزینه هایفوتراپی کامل صورت آن هم فقط در یک جلسه صحبت می کنیم. هزینه هایفو تراپی در یک جلسه بین 2 میلیون تومان تا دو و نیم میلیون تومان متغیر می باشد. اما در صورتی که فقط می‌ خواهید پلک‌ های خود را هایفوتراپی کنید، به طور حتم هزینه تمام شده برای شما کمتر خواهد بود.

هایفو صورت در شیراز تخفیف

هزینه های مربوط به هایفو با توجه به نوع دستگاه، قسمتی که می خواهید هایفو انجام دهید و میزان تخصص و تبحر متصدی دستگاه لحاظ می شود. اما به طور کلی شما می توانید در شیراز تخفیف از هزینه ها و تخفیف های زیادی نیز بهره مند شوید.

هایفو لاغری در شیراز

همانطور که می دانید با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن به صورت چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین علاوه بر اینکه قدرت انعطاف پذیری پوست به شدت کم می شود، پوست حالتی شل و افتاده به خود می گیرد. در زمان انجام هایفوتراپی، انرژی امواج اولتراسوند روی لایه‌ های زیرین پوست تاثیر مستقیمی می‌ گذارند.

هایفو لاغری در شیراز
هایفو لاغری در شیراز

به طور کلی می توان گفت که امواج اولتراسوند(فرا صوت) سه لایه مهم پوست بدن (درمیس، لایه چربی زیر پوست و سیستم ماهیچه‌ ای) را تحت تاثیر قرار می‌ دهد. بنابراین با توجه به مواردی که گفتیم نتیجه می گیریم که این دستگاه می تواند چربی های پوست را در مدت زمان کوتاهی بسوزاند و از بین ببرد. هایفو لاغری در شیراز نیز به همین صورت انجام می شود.

بهترین مرکز هایفو در شیراز

تعداد مراکز هایفو در شیراز بسیار زیاد است از این رو انتخاب بهترین مرکز کار دشواری است. اما در صورتی که به یک سری نکات توجه داشته باشید می توانید بهترین مرکز هایفو در شیراز را انتخاب و به آن مراجعه نمایید:

  • یک کلینیک خوب برای انجام هایفوتراپی مجوزهای لازم را دارد. در واقع اولین اقدام برای راه اندازی مرکز هایفو در شیراز داشتن مجوز است.
  • پزشک متخصص باید در تمامی مراحل هایفوتراپی حضور داشته باشد. در برخی موارد دیده شده که کار توسط پزشک آغاز می شود و توسط دستیارهایی که آموزش ندیده اند ادامه پیدا می کند.
  • پزشک باید مهارت های لازم را داشته باشد. پزشک ماهر می‌ داند که چه زمانی نباید هایفوتراپی انجام دهد. یا کدام روش و کدام دستگاه برای مراجعه کننده مناسب تر است. در واقع مهارت پزشک تاثیر زیادی بر نتایج نهایی کار هایفو خواهد داشت.
  • بهترین کلینیک هایفوتراپی در شیراز، از بهترین دستگاه های هایفو استفاده می‌ کنند. شاید به همین دلیل است که یک کلینیک خوب، قیمت‌ های بالاتری نسبت به کلینیک های دیگر دارد.

برای رزرو و مشاهده قیمت‌های  کلینیک زیبایی مه آرا شیراز​ که یکی از بهترین مراکز ارائه خدمات RF میباشد روی دکمه زیر کلیک کنید

 

 هایفوتراپی به چه کسانی پیشنهاد نمی شود؟

  • در صورتی که داروهای خاصی مصرف می کنید گزینه مناسبی برای انجام هایفو نیستید. داروهایی مانند: ضد انعقاد خون، ترومبوز یا ترومبوفلبیت، کاردیوپاتی، داروهایی که ترمیم زخم را به تاخیر می اندازند، هر ماده ای که موجب ضعیف شدن سیستم ایمنی باشد، داروهای شیمی درمانی، راکوتان (Roaccutane) و …
  • در صورتی که بیماری صرع دارید و یا به بیماری های شدید پوستی دچار شده اید نیز هایفوتراپی برای شما گزینه مناسبی نخواهد بود.
  • زنان بارداری گزینه مناسبی برای انجام هایفوتراپی نمی باشند. پس در صورت بارداری حتما با پزشک معالج خود این موضوع را مطرح نمایید.

آخرین سخن درباره انجام هایفوتراپی

ما در این مقاله به طور کامل مراحل انجام هایفو تراپی و نحوه پیدا کردن یک هایفورتاپیست خوب را به شما نشان دادیم. در نهایت به یاد داشته باشید برای زیبا بودن و برای شادابی پوست خود بهترین و کم هزینه ترین روش همین هایفو تراپی صورت و بدن است. با انجام صحیح این روش درمانی و با اندکی بیشتر هزینه کردن زیبایی خود را دو چندان کنید. هایفو در واقع پلی است بین شما و جوانی دوباره پوست شما! با جوانی پوست می توانید اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازیابید.

Rate this post