چرا ژلیش ناخن شیراز تا این حد طرفدار دارد؟ تفاوت ژلیش ناخن با کاشت ناخن چیست؟ قیمت ژلیش ناخن چقدر است؟ عوارض استفاده از ژلیش ناخن به تنهایی چیست؟ هر چند وقت یک بار باید ژلیش ناخن خود را تمدید کنیم؟ و بسیاری سوالات دیگر درباره ژلیش ناخن دست و ژلیست ناخن پا که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد را در همین مقاله پاسخ می دهیم.

ژلیش ناخن چیست؟

یکی دیگر از روش های زیبایی ناخن ژلیش ناخن است. ژلیش ناخن شیراز به اندازه کاشت ناخن بسیار پرطرفدار است؟ زیرا رنگ و زیبایی خاصی را به ناخن های شما می بخشد. ژلیش ناخن، همان لاک کلاسیک ناخن است که با مواد شیمیایی از جمله اکریلیک ژل‌ مانندی مخلوط شده است. لاکی که بر روی ناخن های شما کشیده می شود موقت محسوب می‌ شود. در صورتی که ژلیش دوام و کارایی بیشتری نسبت به لاک های موقت دارد. دلیل آن هم استفاده از مواد شیمیایی درون آن است.

نحوه استفاده از ژلیش ناخن به چه صورت است؟

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم ژلیش نیز یک نوع لاک است با ایت تفاوت که دائمی است. ژلیش ناخن یک معجزه در دنیای زیبایی بود که به محض اختراع آن نظر تمام بانوان عاشق زیبایی را به خود جلب کرد. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که نحوه استفاده از آن و نحوه خشک شدن آن با لاک های معمولی متفاوت است. باید نحوه استفاده از آن را بلد باشید تا به سلامت ناخن های خود آسیبی وارد نکنید.

مطالب مرتبط: کاشت ناخن در شیراز

بعد از اینکه ناخن های خود را با استفاده از ژلیش رنگ آمیزی کردید باید در زمان تعيين شده ناخن های خود را زیر نور لامپ LED یا UV قرار دهید. با این کار لاک ناخن های شما سفت و دائمی می شود. چنانچه احساس می کنید که باید یک لایه ديگر هم از لاک ژلیش روی آن بزنید که زیبایی بیشتری به خود بگیرید باز هم آن را باید با استفاده از نوی LED یا نور UV خشک کنید. نوری که باعث خشک شدن ژلیش ناخن می شود تا حدودی رنگ لاک را کمرنگ تر می کند به همین پیشنهاد می کنم دوبار از لاک ژلیش خود استفاده نمایید.

 

ژلیش ناخن شیراز

آیا می توان از ژلیش ناخن به تنهایی استفاده کرد؟

  1. بهتر است ژلیش ناخن شیراز را که اینقدر طرفدار دارد را بر روی کاشت ناخن و مواد کاشت ناخن بزنید. اما نگران نباشید زیرا شما می توانید به تنهایی نیز از ژلیش ناخن در شیراز استفاده نمایید. اما برای این کار نیاز به یک سری پیش نیاز هایی خواهید داشت. در ادامه مراحل انجام ژلیش ناخن بر روی ناخن به تنهایی را به شما می گوییم.
  2. قبل از هر چیز باید ناخن های دست و ناخن های پای شما باید دورگیری، تمیز و مرتب شود. هیچ گونه گوشت اضافه ای نباید در اطراف صدف ناخن شما باشد.
  3. بعد از آن باید از مواد ضد قارچ استفاده گردد. زیرا حداقل دو تا سه هفته به صدف ناخن های شما هوا نمی رسد و اگر از ضد قارچ استفاده نشود ممکن است ناخن ها و حتی گوشت زیر ناخن شما آسیب ببیند.
  4. بعد از آن دو بار به صورت مستمر از یک لایه محافظ ناخن استفاده می شود. این لایه محافظت برای زمانی است که باید ناخن های شما تراش داده شود. این لایه محافظ مانع از آسیب رسیدن به صدف ناخن شما می شود.
  5. در نهایت لاک دائمی یا همان ژلیش بر روی ناخن های شما قرار می گیرد. ژلیش در فضای آزاد هرگز خشک نمی شود. برای خشک شدن ژلیش نیاز به لامپ های LED و یا UV خواهید داشت.
  6. بعد از تمام این مراحل از ویتامین A در اطراف ناخن استفاده می شود تا دورگیری که انجام شده است را با ویتامین ترمیم ببخشند. و تمام ناخن های شما به مدت یک ماه دیگر نیازی به لاک و ترمیم مجدد نخواهد داشت.

قیمت ژلیش ناخن در شیراز چقدر است؟

هزینه ژلیش شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر می توان به نوع ژلیش استفاده شده، نیاز یا عدم نیاز به طراحی ناخن، نوع طراحی انجام شده، ناخن دست یا ناخن پا و … اشاره داشت. اما به طور کلی قیمت ژلیش در شیراز از 100 هزار تومان برای ناخن پا و 80 هزار تومان برای ناخن دست شروع می شود. که ممکن است با توجه به نوع مواد متغیر باشد.

چه زمانی ژلیش ناخن شیراز ممکن است عوارض داشته باشد؟

شما هیچ کار زیبایی را پیدا نمی کنید که بدون عارضه و بدون مشکل باشد. در صورتی که از ژلیش ناخن به درستی استفاده نشود و یا توسط فردی بی تجربه و نابلد انجام شود قطعا باید منتظر عوارض این مدل از خدمات زیبایی نیز باشید. در نظر داشته باشید ژلیش ناخن برای کودکان اصلا مناسب نیست. که متاسفانه ژلیش ناخن در شیراز برای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت ژلیش ناخن و کاشت ناخن در چیست؟

در بسیاری از موارد افراد ژلیش ناخن و کاشت ناخن را با یکدیگر اشتباه می گیرند. این دو روش زیبایی ناخن با یکدیگر تفاوت دارند. در کاشت ناخن، معمولا با استفاده از مواد شیمیایی، پودرهای مختلف، ژل های مخصوص و … مواد مصنوعی به شکل ناخن بر روی ناخن های شما قرار می گیرد.

 

ژلیش ناخن شیراز
ژلیش ناخن شیراز

به طور کلی آرایشگر یا ناخن کار در زمان کاشت ناخن، یک لایه ی مصنوعی از مواد را بر روی ناخن های طبیعی شما قرار می دهد. در مقابل ما ژلیش ناخن را داریم که در زمان انجام ژلیش ناخن، معمولا ژلیش بر روی خود ناخن طبیعی فرد زده می شود. لاک ژلیش نیز با استفاده از مواد شیمیایی، مانند اکریلیک ساخته شده است.

مواد شیمیایی استفاده شده در لاک های دائمی تنها جهت افزایش ماندگاری و زیبایی ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر نگران عوارض ژلیش ناخن هستید خوب است بدانید که عوارض کاشت ناخن بیشتر از ژلیش ناخن می باشد. پس نگران نباشید و همین حالا با آرایشگر خود تماس بگیرید و در اولین فرصت ناخن های خود را زیبا و با طراوت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)